از حنا هندی عمده برای ماسک صورت استفاده کنید!!!

این لوازم آرایشی در فروشگاه Magic Indie موجود است.

این حنا هندی عمده رنگ موی گیاهی و کاملا طبیعی است که به گونه ای طراحی شده است که به موهای شما درخشندگی و حالتی درخشان بدهد و رنگ قهوه ای روشن تا متوسط ​​را در سایه گرم به آن بدهد.

رنگ مورد نظر باید بعد از حدود 3 روز از اولین رنگرزی تشکیل شود.

من حنا را طبق دستور سازنده آماده کردم، یعنی تمام پودر را با آب گرم مخلوط کردم، توده سبز تیره حاصل را روی موهای شسته شده مالیدم، کلاه فویل گذاشتم، با حوله پوشاندم و حدود 45 دقیقه روی موهایم نگه داشتم.

بوی حنا خیلی خوشایند نبود – بوی یونجه مرطوب و فاسد می داد (یا به بیان ملایم مانند جو جوان پودر شده).

رنگ موی حنای من چه تاثیری داشت؟

من منتظر قهوه ای روشن بودم، کمی عمیق تر شدن رنگ موهای طبیعی ام.

حنا

با این حال، رنگ طبیعی من در طول این 45 دقیقه آنقدر عمیق تر شد که یک رنگ تقریبا سیاه ایجاد شد، علاوه بر این، برق هایی از سبز تیره در جلو وجود داشت.

نیازی نیست اضافه کنم که رنگی که منتظرش بودم نبود.

بنابراین قدم بعدی من جستجوی سریع در اینترنت برای اطلاعاتی در مورد نحوه حذف رنگ حنای اعمال شده یا حداقل تضعیف قدرت آن بود.

در اینجا من شکستم، زیرا معلوم شد که حذف حنا کار آسانی نیست و با این واقعیت که یک محصول طبیعی و گیاهی است آسانتر نمی شود.

چرب کردن شدید مو در عرض 24 تا 48 ساعت پس از استفاده از حنا (روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن آرگان)، سر را در حوله بپیچید و موها را چند ساعت (ترجیحاً در طول شب) بگذارید و سپس چندین بار موها را بشویید.

شامپوی ضد شوره این امکان را دارد که حنای کمی که زده شده را از بین ببرد.

من این کار را برای سه روز متوالی انجام دادم، هر بار موهایم را با شامپوی ضد شوره شستم (همچنین قرار است حنا را کمی از بین ببرد).

در عرض دو هفته از چنین درمان مو، رنگ باید شبیه به رنگ قبل از رنگ کردن شود.

روش حذف حنا چگونه بود؟

به لطف این واقعیت که من به سرعت عمل کردم، توانستم مقدار زیادی از رنگ تیره را حذف کنم.

اکنون موها بسته به نور سایه متفاوتی دارند، هایلایت های چند رنگ زیادی وجود دارد و در مجموع در حال حاضر بد به نظر نمی رسد.

موها نیز در اثر لمس براق تر و نرم تر شده اند، خشک نیستند که اغلب پس از رنگ کردن اتفاق می افتد.