استفاده از کیسه فریزر 100 عددی مواد غذایی را شور می کند!!

خیلی ها طرفدار این هستند که بتوانید سریع بپزید، بنابراین تصور کنید که برای یک کیلو گوشت از کیسه های فریز غذا استفاده می کنید، اما تنها زندگی می کنید.

قبل از خرد کردن بخشی که در آن روز می خورید، باید صبر کنید تا آب شود و سپس بقیه را فریز کنید.

بنابراین، اگر می خواهید با یخ زدن غذا زندگی خود را آسان کنید، این کار را در وعده های کوچک انجام دهید! به این ترتیب می توانید از کیسه استفاده کنید و آنچه را که برای آن وعده غذایی نیاز دارید یخ زدایی کنید.

علاوه بر این، انجماد و ذوب مکرر همان محصول نه تنها کیفیت، بافت و طعم خود را از دست می دهد، بلکه می تواند منجر به مسمومیت غذایی شود.

مورد دوم اغلب در مورد غذاهایی مانند گوشت و ماهی وجود دارد که حاوی باکتری هایی هستند که می توانند با ذوب شدن فعال شوند.

ما اغلب از کیسه فریزر 100 عددی خود بعد از خوردن مواد غذایی ذخیره شده در آنها استفاده می کنیم.

کیسه

بنابراین، بسیار مهم است که آنها را به خوبی با آب و صابون، داخل و خارج شسته و سپس خشک کرده و چند دقیقه در معرض نور خورشید قرار دهند.

چرا؟ به این ترتیب می توان از آلودگی متقابل جلوگیری کرد، به عنوان مثال، اگر مرغ ذوب شود، می تواند باکتری ها و آب را آزاد کند که می تواند بخشی از یک تکه گوشت یا سبزی شود که در همان کیسه قرار می دهید.

با توجه به تمام دلایل بالا، بدیهی است که دانستن هر ماده غذایی و نحوه نگهداری آن برای انجماد مهم است، زیرا این امر کیفیت، بافت، طعم و ارزش غذایی هر ماده را در رژیم غذایی روزانه شما تضمین می کند.

ما بیش از 15 سال پیش به عنوان یک شرکت با تمرکز بر تولید و توزیع ظروف یکبار مصرف و بسته بندی مواد غذایی با یک هدف روشن تاسیس شدیم: ارائه بسته بندی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا برای صنعت مهمان نوازی و خدمات غذایی.

در طول تاریخ، ما به سرعت و با موفقیت در سراسر اروپا رشد کرده ایم و فروشگاه هایی در کشورهای مختلف مانند فرانسه، پرتغال، ایتالیا و آلمان داریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.