ترک اعتیاد با مصرف آرد سوخاری فقط در سه روز!!

هنگامی که متابولیسم بدن شما به درستی کار نمی کند، می توانید طیف وسیعی از اختلالات متابولیک را ایجاد کنید. علاوه بر این، فشار خون بالا و سطوح پایین کلسترول HDL از شایع ترین موارد هستند. بیماران ممکن است به دلیل این عوامل در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی باشند.

به همین دلیل است که اکثر پزشکان توصیه می کنند که غلات کامل گندم را در رژیم غذایی خود قرار دهید. گندم به بهبود هضم عمومی کمک می کند و منجر به متابولیسم بهتر می شود.

از دیابت نوع 2 جلوگیری می کند
در حالی که دیابت نوع 2 یک اختلال مزمن است که اگر به درستی مدیریت نشود، می تواند کشنده باشد، همچنین وضعیتی است که با توجه بیشتر به رژیم غذایی قابل کنترل است. منیزیم یکی از اجزایی است که به وفور در گندم موجود است.

این ماده معدنی به عنوان یک کوفاکتور برای تقریباً 300 آنزیم عمل می کند که بر نحوه پردازش انسولین و دفع گلوکز توسط بدن تأثیر می گذارد.

در نتیجه، خوردن روزانه گندم کامل به تنظیم قند خون کمک می کند. افراد مبتلا به دیابت می توانند با جایگزین کردن گندم به جای برنج در رژیم غذایی روزانه خود، سطح قند خون خود را به طور موثر کنترل کنند. شاخص گلیسمی آرد سوخاری 54 است که برای افرادی که می خواهند میزان مصرف قند را کنترل کنند عالی است.

التهاب مزمن را به حداقل می رساند
التهاب مزمن به هر التهابی گفته می شود که بیش از چند ماه طول بکشد. این می تواند توسط عوامل مختلفی از جمله واکنش به محرک های سمی یا عدم تعادل سیستم ایمنی ایجاد شود. اگرچه ممکن است مشکل مهمی به نظر نرسد، اما در صورت عدم درمان می تواند منجر به برخی از انواع سرطان و حتی آرتریت روماتوئید شود.

خوشبختانه، التهاب مزمن وضعیتی است که آرد گندم می تواند به آن کمک کند. علاوه بر این، گندم شامل بتائین است که به درمان بیماری آلزایمر، دیابت نوع 2، زوال شناختی، پوکی استخوان و بیماری قلبی و سایر بیماری ها کمک می کند.

از ایجاد سنگ کیسه صفرا جلوگیری می کند
همچنین می توانید برای جلوگیری از عوارض سنگ کیسه صفرا، گندم مصرف کنید. سنگ کیسه صفرا زمانی ایجاد می شود که اسیدهای صفراوی بیش از حد ترشح شوند. فیبر نامحلول گندم هضم نرم‌تری را امکان‌پذیر می‌کند و نیاز به ترشح کمتر اسید صفراوی دارد و از سنگ‌های صفراوی جلوگیری می‌کند.

گندم یکی از هدیه های طبیعت به انسان است. این فواید آرد گندم برای سلامتی موید این امر است. با این حال، اگر در مورد افکار خود در مورد مصرف آرد گندم مطمئن نیستید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

  • منابع:
  1. 7 Proven Health Benefits Of Wheat Flour