سرمایه‌ گذاری‌ بر روی تریلی تراکتور رومانی دست دوم

معمولاً سرمایه‌گذاری‌های بر روی تریلی تراکتور کشاورزی با استفاده از تکنیک‌های اقتصادی سنتی که فقط شامل ویژگی‌های مالی است، ارزیابی می‌شوند که منجر به ارزیابی‌های تقلیل‌گرایانه می‌شود.

با این حال، تراکتورها دارای ویژگی های کیفی و کمی هستند که باید به طور همزمان در فرآیند ارزیابی ادغام شوند. این مقاله یک رویکرد ترکیبی و چند ویژگی را برای ارزیابی مجموعه ای از تراکتور رومانی کشاورزی بر اساس AHP-TOPSIS گزارش می کند.

برای شناسایی ویژگی‌های موجود در مدل، نظرسنجی شامل هجده ویژگی به فروشندگان ماشین‌آلات کشاورزی و کشاورزان برای تعیین اهمیت آنها داده شد.

فهرستی از ویژگی‌ها برای یک مورد مطالعه به یک گروه تصمیم‌گیری ارائه شد و اهمیت آنها با استفاده از AHP برآورد شد و در تکنیک TOPSIS ادغام شد.

در این مورد، یک تراکتور از مجموعه شش گزینه جایگزین انتخاب شد که شش ویژگی را در مدل ادغام کرد: هزینه اولیه، هزینه نگهداری سالانه، لیتر گازوئیل در ساعت، ایمنی اپراتور، قابلیت نگهداری و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه شده توسط تامین کننده. بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، می‌توان این مدل را آسان برای کاربرد و دارای مقبولیت خوبی در بین کشاورزان و فروشندگان دانست، زیرا نیاز نرم‌افزاری خاصی برای برنامه وجود ندارد.

کلیدواژه: نوسازی کشاورزی سرمایه گذاری در خرید تراکتور دست دوم؛ مدل‌های انتخاب چند معیاره و چند ویژگی در رابطه با گزینه‌های خرید برای کشاورزان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری AT یا تراکتور در مکزیک، توزیع‌کنندگان فناوری خارجی وجود دارند که با توجه به توپوگرافی وسیع کشور، چندین مزیت را ارائه می‌دهند. با توجه به ویژگی هایی که تراکتورها را مشخص می کند، اینها می توانند عینی و ذهنی باشند.

ویژگی‌های عینی معمولاً بر حسب اعداد اندازه‌گیری می‌شوند و هزینه‌ها و ویژگی‌های مهندسی فناوری ارزیابی‌شده را نشان می‌دهند و معمولاً به آنها ویژگی‌های کمی یا ملموس نیز می‌گویند.

اینها شامل هزینه اولیه، مصرف انرژی (دیزل، روان کننده ها) و هزینه تعمیر و نگهداری و غیره می باشد. معمولاً این نوع ویژگی ها توسط تامین کنندگان فناوری ارائه می شود.

از سوی دیگر، ویژگی های ذهنی به اطلاعات ناملموس یا کیفی اشاره دارد و به دلیل ارتباط آنها در تصمیم گیری باید در فرآیند ارزیابی ادغام شوند.

  • منابع:
  1. Agricultural Tractor Selection: A Hybrid and Multi-Attribute Approach
  • تبلیغات:
  1. جلوگیری از سرطان روده بزرگ با مصرف روغن زیتون
  2. مطالعه برروی اسب برای کلاس های آموزشی
  3. سنگ مرمریت مشکی همچنان بهترین را در بین انواع مختلف سنگ
  4. دارچین باعث بهبود حساسیتهای پوستی شده است