عایق صوتی خودرویی که مانع ریزش موی راننده خود شد

محصولات عایق الیاف بافته شده و فوم نیز صدا و ارتعاشات را جذب می کنند.

آنها مستقیماً روی پوشش داخلی خودرو، درها و صندوق عقب اعمال می شوند. مانند روش های دیگر، آنها یک مانع صوتی ایجاد می کنند که به طور موثر سر و صدا و ارتعاش را جذب می کند و در نتیجه  یک نوع عایق صوتی خودرو محسوب می شود که یک سواری آرام تری را به همراه دارد.

تشک ماشینی خاموش کننده صدا، اینها متداولترین روشهای خاموش کردن صدا هستند که به دلیل قابلیت کاهش نویز عالی در کابین هستند.

آنها یک طرف فویل دارند و یک طرف لاستیکی بوتیل خاکستری تیره روی پوشش داخلی خودرو اعمال شده است. قسمت لاستیکی بوتیل به طور موثر سر و صدا و ارتعاشات را جذب می کند و یک مانع صوتی بین صدا و کابین ایجاد می کند.

عایق

اگرچه یک روش جدیدتر، اسپری خاموش کننده صدا به سرعت به یک انتخاب محبوب برای دارندگان خودرو تبدیل می شود که به دنبال کاهش صدا و لرزش هستند. این اسپری با استفاده از تفنگ اسپری مستقیماً بر روی پوشش داخلی و کف خودرو اعمال می شود. پس از خشک شدن، یک مانع صوتی ایجاد می کند که به طور موثر صدا و ارتعاشات را جذب می کند.

این روش زمانی استفاده می‌شود که روش‌های دیگر، مانند تشک‌های ماشینی که صدا را از بین می‌برند، ممکن یا عملی نباشد، استفاده می‌شود.

صدای خاموش کننده صدای ماشین شما، صدای موتور و جاده را کاهش می دهد و آن را آرام تر و آرام تر می کند. همچنین به بهبود ارتباطات داخل خودرو و کیفیت صدای استریوی خودروی شما کمک می کند.

مهمتر از همه، این به شما امکان می دهد روی جاده تمرکز کنید و از تصادف جلوگیری کنید. بنابراین اگر به‌دنبال تجربه رانندگی لذت‌بخش‌تر و ایمن‌تری هستید، خاموش کردن صدای ماشین شما راهی است که باید انجام دهید.