فواید بی نظیر انار پخته برای تقویت مفاصل!

مدل پالتو چرم جدید زمانی رسیده است که احساس سفت کند اما با فشار ملایم محصول می دهد تست رسیدن آنها درست مانند بررسی میوه درختی مانند انار است اگر بیش از حد برسند، نرم می شوند و می توانند در داخل رشته شوند، به خصوص تامی اتکینز.

قبل از شروع به بریدن آن را با یک حوله کاغذی خیس در زیر آن قرار دهید تا از لیز خوردن آن جلوگیری کنید: قدمی که باید هنگام بریدن هر چیزی بردارید پوست کن، چاقوی تیز و ظرفی را جمع کنید تا انبه را بعد از برش در آن قرار دهید: نمی خواهید چیزی را با انگشتان چسبنده بگیرید و زمانی که انبه های شما رسیده و شیرین شوند، چسبناک می شوند.

برش گرد میوه ها و سبزیجات زمانی آسان تر است که یک سطح صاف وجود داشته باشد تا انار پخته را در هنگام برش ثابت نگه دارد یک برش نازک از کف انبه ببرید تا بتوانید آن را روی تخته برش محکم کنید.

با استفاده از یک پوست‌کن سبزیجات (یک پوست‌کن Y شکل به‌ویژه در اینجا خوب عمل می‌کند) انار را از بالا به پایین پوست بگیرید و یک تکه پوست ۲ اینچی در هر طرف باقی بگذارید این تکه ها گیره های ضد لغزش شما هستند: جایی که انار را هنگام بریدن گوشت لغزنده آن نگه دارید.

یخچال نفتی را روی انتهای صاف آن بایستید و با یک دست نگه دارید و از تکه‌های پوست به عنوان چنگال استفاده کنید چاقو را زیر قوس انگشتان خود قرار دهید و هر طرف را از گودال صاف جدا کنید به خاطر داشته باشید که گودال دو برابر بلندتر از عرض آن است – می خواهید تا حد امکان به آن نزدیک شوید.

در حالی که نصف های انار صاف روی تخته خود هستند، تکه های پوست را از هر طرف انبه جدا کنید اکنون زمانی است که باید تصمیم بگیرید که چه اندازه و شکل برش هایی را می خواهید انتخاب کنید.

نحوه استفاده از انار تعیین می کند که چگونه اولین برش ها را درست کنید مطمئن شوید که انبه روی تخته شما صاف است برای میان وعده، گونه های انبه را از طول به صورت ورقه ای برش دهید.

اگر از انار برای یک بشقاب میوه یا دسری مانند زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش تایلندی با انار استفاده می‌کنید، به تکه‌های مسطح بزرگ می‌خواهید، بنابراین اگر کتلت‌های نازک را از سینه مرغ برش می‌دهید، گونه‌ها را به صورت مورب برش دهید زیباترین برش ها را به شما می دهد

اگر برای دسرهایی مانند کیک پوندی زیر کیک مکعبی انار می خواهید، یک گونه انار را از طول برش دهید، سپس برش های عمود بر آن بزنید برش های نازک تری برای دستیابی به مکعب های کوچکتر برای غذاهایی مانند سالسا یا چاتنی درست کنید.

  • منابع:
    1. How to Cut a Pomegranate
  • تبلیغات: 
    1. ارائه بهترین شیرآلات بهداشتی قابل تنظیم
    2. تمرکز مداوم رنو تی بر موتورهای احتراق داخلی
    3. شیلر به نوبه خود به دنبال ارائه سگ های سگ نگهبان
    4. زیبایی و شیک بودن ظاهر چرم