ملات خشک آماده مسبب زمین خوردن مجری تلویزیون شد!!!

انواع مختلفی از ملات های مخصوص وجود دارد، به تعداد انواع افزودنی ها و نیاز به پوشش. بیایید رایج ترین ها را ببینیم.

ملات تک لایه رنگی بیشترین کاربرد در این دسته ملات های تک لایه رنگی است که عمدتاً برای گچ کاری نمای ساختمان ها استفاده می شود و رنگ مورد نظر شما را می دهد، با مزیت دائمی بودن، عدم نیاز به رنگ آمیزی و همچنین ضد بارندگی است.

ملات-چسب یا سیمان-چسب یکی دیگر از انواع بسیار پرکاربرد ملات چسب یا چسب سیمان است که کاربرد اصلی آن چسباندن قطعات سرامیکی روی کف و دیوار است که برای دادن این ویژگی معمولاً باید رزین را به عنوان افزودنی اضافه کرد،ملات های منبسط، نسوز و آب بندی.

به لطف افزودنی های مورد استفاده، می توان دریافت که ملات خشک آماده در فرآیند گیرش انقباض نداشته باشد، این ها ملات های انبساط هستند، یا در برابر دماهای بالا برای کاربرد در کوره ها و منازل مقاومت می کند، اینها نسوز هستند، ما می توانیم ملات نیز تهیه کنیم.

ملات

آب را دفع می کنند، دافع آب، برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، عایق رطوبتی که دارای چگالی کم، سبک شده یا دارای خاصیت عایق هستند، مانند ملات های پشم سنگ.

همانطور که انتظار دارید، اگر در ملات های معمولی اجزایی که باید دوز شوند مهم هستند، در ملات های مخصوص که نسبت آن می تواند تا 1:10000 کم باشد، یعنی تنها 100 گرم در هر تن ملات، که نیاز به مقدار بسیار زیادی دارد، بیشتر از این مهم است.

دوز دقیق و به همان اندازه مهم، یک ترکیب عالی برای تضمین توزیع همگن افزودنی در سراسر جرم ملات.

این امر به لطف تجهیزات دوز و توزینی که SOTECMA توسعه داده و ثبت اختراع کرده است، مانند ترازوی کج کردن دقیق و میکسر شفت افقی با شبکه، یک سیستم اختلاط با طرح ریزی سه بعدی، سریع و دقیق امکان پذیر است. از اجزای مخلوط تضمین شده است.