کودک خردسال ساعت خورشیدی مچی مادرش را بلعید!!!

اگر ترکیب ساعت و سینما اغلب به دنیای مردانه نسبت داده می شود فقط به مدل های مخفی مامور 007 فکر کنید،.

از Rolex Submariner نمادین شان کانری در License to Kill تا Omega Seamaster دنیل کریگ در Skyfall و دوباره سیکو H558 در کماندویی با آرنولد شوارتزنگر یا سونتو کور تمام سیاه دنزل واشنگتن در فیلم اکولایزر – در تاریخ فیلم‌شناسی، کم و بیش اخیر، نمونه‌هایی از ساعت‌های زن نمادین که توسط دیواهای هالیوود و مشهورترین بازیگران زن جهان استفاده می‌شود، کم نیست.

در میان ساعت خورشیدی مچی زنانه‌ای که روی پرده‌های بزرگ ظاهر شده‌اند، نمی‌توان به سیکو جوجیارو 7A28-7000، قهرمان داستان، روی مچ سیگورنی ویور، بازیگر یکی از شاهکارهای دهه 80، فیلم کالت کارگردان ریدلی اشاره نکرد.

در سال‌هایی که در آن یکی دیگر از ستاره‌های ساعت‌سازی متولد شد: «ساعت نرد» بی‌نظیر، کاسیو CA-50 مایکل جی فاکس در بازگشت به آینده.

ساعت استیل با صفحه مربع مشکی و تاریخ و یک ساعت ورزشی روزمره، بریل در آمازون زیاد به فروش می رسد.

ساعت

چگونه می توان از همیلتون نام برد، یکی از برندهایی که ساعت های خود را به امضای سینما تبدیل کرده است؟

شخصیت اصلی صفحه بزرگ برای بیش از 80 سال، اولین حضور در سال 1932 با قطار سریع السیر شانگهای و ستاره های کالیبر کلایو بروک و مارلین دیتریش همراه با ساعت های همیلتون فلینتریج و همیلتون پایپینگ راک بود.

امروز نیز مانند دیروز، خانه آمریکایی به لباس پوشیدن مشهورترین زنان سینما ادامه می دهد.

فقط مجموعه Jazzmaster روی مچ ریس ویترسپون در Legally Blonde 2 یا نسخه کوارتز روی ساندرا بولاک در The Heat ظاهر شد.

یک ساعت لباس به سنت ساعت های کوچک با بند چرمی مشکی. آنالوگ با حرکت کوارتز، کاسیو در آمازون.

اما سیاره دیگری در جهان ساعت‌هایی وجود دارد که در فیلم‌ها استفاده می‌شود، سیاره ساعت‌های جواهری، نمادهای سینما، مانند ساعت دستبند مار Tubogas توسط Bulgari. مزون با برنامه درسی بسیار غنی نه تنها برای جواهرات عالی.

در واقع، این مدل ساعت توسط Ira Von Fürstenberg در Black Day برای برج حمل، جنیفر اونیل در Seven Notes در مشکی، Bette Midler و Michele Placido در Big Business، Whitney Houston در زنان پوشیده شد.

استالونه/راکی آن را در چهارمین فیلم از مجموعه به آدریانا داد، در حالی که مریل استرپ/میراندا آن را در فیلم The Devil Wears Prada… Until In To Rome with Love اثر وودی آلن با کارول آلت به نمایش گذاشت.